طرفداران زلاتان ابراهیموویچ

ساخت وبلاگ

این ملی پوش سوئدی بین سال های 2004 تا 2006 در تیم یوونتوس حضور داشت و اکنون سرمربی یوونتوس معتقد است که در صورت پیوستن زلاتان به تیم سابقش با آغوش باز از او استقبال می کند.

کونته در گفتگو با Aftonblader گفت: "ابرا یک بازیکن فوق العاده است. او یک قهرمان واقعی است. مطمئنا من دوست دارم مربی او باشم. تنها چند بازیکن در این سطح در جهان فوتبال وجود دارند."

با شرایط فعلی گمانه زنی ها در مورد آینده زلاتان بالا گرفته و هر روز خبرهایی جدید از پیوستن او به منچستر ، بایرن و یوونتوس به گوش می رسد . حال باید تا پایان فصل صبر کرد و دید آیا پاریسی ها به راحتی از خیر گلزنشان می گذرند یا نه ؟

طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 350 تاريخ : شنبه 26 اسفند 1391 ساعت: 23:27

کارلو آنچلوتی، مربی پاریس سن ژرمن پس از آن که دریافت تیمش با بارسلونا در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان بازی خواهد داشت گفت: «بسیار عالی می‌دانیم که قرعه دشواری نصیبمان شده. اما این آزمون خوبی هم برای ما هست. ما در دیداری دوستانه در پیش‌فصل با آنها عالی بازی کردیم. اما این‌جا جو فرق می‌کند.

بارسا تجربه و کیفیت بسیاری دارد. اما ما هم با کیفیت خودمان با آنها بازی خواهیم کرد. این که دیدار رفت در خانه باشد مانع بزرگی نیست. ما باید در تمام 90 دقیقه متمرکز باشیم. ما به تمام انرژی و تجربه موجودمان نیاز داریم.»

 

طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 358 تاريخ : شنبه 26 اسفند 1391 ساعت: 23:19

 

در ماه‌های گذشته شایعات زیادی در مورد آینده نیمکت مربیگری پاریس سن‌ ژرمن شنیده  شده است. مهم‌ترین خبری که در این زمینه شنیده شده، انتقال «ژوزه مورینیو» از جمع کهکشانی‌ها به «متمول‌های پاریسی» بوده است.

در کنار این خبر، یک شایعه دیگر نیز در اطراف تیم پرستاره لیگ لوشامپیونه نیز در چند روز گذشته شنیده شده است. این که «زلاتان ابراهیموویچ» اقدام به ترک تیم تحت امر کارلو آنچلوتی در پایان فصل کند.

در این دو مورد یکی از گزارشگران نشریه اکیپ عنوان کرده تحولات اخیر، احتمال حضور «آقای خاص» (مربی کنونی رئالی‌ها) در مرکز فرانسه و خروج «ابرا» را افزایش داده است.

در این گزارش دلیل آورده شده که نمایندگانی از تیم پاریسی با مورینیو دیدار و رایزنی کرده است. در مقابل مهاجم سوئدی از وقتی شنیده باشگاهش قصد جذب «رادامل فالکائو»‌ مهاجم شاخص کلمبیایی اتلتیکومادرید را دارد، به تکاپو افتاده تیمی جدید برای خود پیدا کند. از این رو در مصاحبه اش با یک سایت ابتدای هفته گفت که علاقمند به حضور در بوندس‌لیگا آلمان و بازی برای تیم بایرن مونیخ است.

این در حالیست که وی خود تابستان سال جاری با امضا قراردادی 3 ساله به ارزش 20 میلیون یورو  از آ.ث‌ میلان ایتالیا به فرانسه ملحق شد.


طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 542 تاريخ : شنبه 26 اسفند 1391 ساعت: 23:16

 

کارلو آنچلوتی، سرمربی پاریس سن ژرمن، معتقد است که انتخاب کردن از بین لیونل مسی و کریس رونالدو کاری تقریبا غیرممکن است.

این دو ستاره پرتغالی و آرژانتینی مدت هاست که بر سر عنوان بهترین بازیکن دنیا با هم رقابت می کنند و کارلتو اعتقاد دارد که این دو از نظر کیفیت تفاوتی با هم ندارند.

او در گفتگو با کاین اسپورت گفت:" انتخاب کردن از بین این دو غیرممکن است. هر دو آنها بازیکنان فوق العاده ای هستند. دو نفر از بهترین بازیکنان دنیا"

در چند ماه اخیر شایعاتی در مورد پیوستن رونالدو به پاریس سن ژرمن منتشر شده است. گفته می شد ژوزه مورینیو، سرمربی رئال، نیز قرار است جانشین آنچلوتی در این باشگاه پاریسی شود اما کارلتو تاکید کرد که تا پایان فصل جاری در پی اس جی خواهد ماند.

طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 423 تاريخ : شنبه 26 اسفند 1391 ساعت: 23:15

ه نقل از سايت يوفا، با پايان يافتن مرحله يک هشتم نهايی ليگ قهرمانان اروپا، قرعه کشی يک چهارم نهايی اين جام برگزار شد که در آن تيم‌ها حريفان خود را شناختند.

تيم‌های بارسلونا (اسپانيا)، رئال مادريد (اسپانيا)، بايرن مونيخ (آلمان)، گالاتاسرای (ترکيه)، بروسيا دورتموند (آلمان)، مالاگا (اسپانيا)، يوونتوس (ايتاليا) و پاریس سن ژرمن (فرانسه) در اين قرعه کشی حاضر بودند که بر اساس قرعه کشی به شکل زير روبه‌روی هم قرار خواهند گرفت:


مالاگا - بروسيا دورتموند

رئال مادريد - گالاتاسرای

پاریس سن ژرمن - بارسلونا

بايرن مونيخ - يوونتوس


بازی های دور رفت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا در روزهای 2 و 3 آوریل برگزار می شود و بازیهای برگشت این مرحله در روزهای 9 و 10 آوریل انجام خواهد شد. از سوی دیگر بازی های مرحله بعد لیگ اروپا هم در روزهای چهارم و یازدهم آوریل دنبال می شود.

قرعه کشی بازیهای مرحله نیمه نهایی این دو تورنمنت روز جمعه، 12 آوریل در مقر یوفا در نیون انجام می شود

طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 362 تاريخ : شنبه 26 اسفند 1391 ساعت: 23:18

ه گزارش Sky Sport Italia، مدافع فعلی و کاپیتان باشگاه پاریس سن ژرمن فرانسه که تابستان امسال با مبلغ 40 میلیون یورو از میلان به پاریس آمده است درباره این جدایی می گوید:

"دلم برای میلان تنگ شده است و نمی توانم بیش از این آن را انکار کنم. قلب من در آنجا است، چون آنها پس از جدایی من از فلومیننزه، تنها باشگاهی بودند که به من فرصت پیشرفت کردن را دادند.

"من دوست دارم در آینده دوباره به سن سیرو بازگردم، به مجموعه ای بزرگ که یکی از موفق ترین باشگاه های جهان به شمار می رود. من سه سال آنجا بودم و مطمئن باشید اگر شرایط فراهم شود دوباره بازخواهم گشت."

در ادامه، تیاگو سیلوا از علاقه اش برای رویارویی پی اس جی با روسونری در جام باشگاه های اروپای این فصل می گوید:

"من امیدوارم تا در مراحل بعدی لیگ قهرمانان اروپا با میلان روبرو شویم، که این باعث بازگشت من به سن سیرو و ملاقات با دوستان قدیمی ام می شود.

"زمانی که من آخرین بازی ام را در میلان انجام دادم، نمی دانستم که دیگر آنجا نخواهم بود و به همین دلیل فرصت خداحافظی با هواداران و هم تیمی هایم را از دست دادم."

طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 377 تاريخ : جمعه 25 اسفند 1391 ساعت: 2:49

کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال فرانسه نتوانست ثابت کند که ضربه زلاتان ابراهیموویچ، ستاره پاریس سن ژرمن، به سر دژان لوورن، بازیکن المپیک لیون، عمدی بوده و به همین دلیل محرومیتی برای این بازیکن در نظر نگرفت.

دیدار دو تیم حدود یک ماه قبل برگزار شد و ضربه زلاتان جنجال های زیادی به وجود آورد. حتی ژان میشل آئولا، رئیس باشگاه لیون، خواستار محرومیتی سنگین برای ستاره سوئدی پاریسی ها شد.

روز گذشته جلسه رسیدگی به این پرونده برگزار شد و بعد از شنیدن صحبت های طرفین، تصمیم گرفته شد که جریمه ای برای زلاتان در نظر گرفته نشود.

طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 317 تاريخ : جمعه 25 اسفند 1391 ساعت: 0:44

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره پاریس سن ژرمن، تاکید کرد که هیچ گاه حرف بدی در مورد لیونل مسی و کریس رونالدو، ستاره های بارسا و رئال نزده است.

رسانه های مختلف اظهار نظرهای تندی در مورد مسی و رونالدو از قول زلاتان منتشر کرده اند اما این ستاره سوئدی تاکید کرد که هرگز توهینی به این دو ستاره نکرده است.

او در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه پاریس سن ژرمن گفت:" من همیشه از مسی و رونالدو تنها تعریف کردم. من هرگز در مصاحبه هایم هیچ حرف بد یا تهمتی در مورد مسی و رونالدو نزدم. من برای این دو بیشترین احترام ها را قائل هستم.

من از اینکه قربانی چنین شایعاتی شدم، ناراحت و عصبانی هستم. نسبت دادن چنین اظهار نظرهای افسانه ای به بازیکنان تنها به هدف ساختن تیترهای جنجالی صورت می گیرد.

من به فوتبال، تیم، هم تیمی ها و رقبایم احترام می گذارم. همیشه همین طور بوده است."

زلاتان که در تابستان گذشته از میلان به پاریس سن ژرمن پیوست، خیلی زود به ستاره اصلی این تیم تبدیل شد.

طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 454 تاريخ : جمعه 25 اسفند 1391 ساعت: 0:41

فهيد بن خلف الله، هافبک بوردو، اعلام کرد که از توجه بیش از اندازه رسانه های فرانسوی به زلاتان ابراهیموویچ خسته شده است.

این ستاره سوئدی در تابستان گذشته از میلان به پاریس سن ژرمن پیوست و از آن زمان به سوژه اصلی رسانه های مختلف فرانسوی تبدیل شده است.

خلف الله که اصلیتی تونسی دارد، در گفتگو با خبرنگاران گفت:" چه کسی به زلاتان اهمیتی می دهد؟ صادقانه بگویم، همه در تمام طول فصل در حال صحبت در مورد پارییس سن ژرمن و زلاتان هستند. او گلزنی می کند، آنها پیروز می شوند.

آنها یک پروژه جذاب را ترتیب داده اند و با توجه به منابعی که در اختیار دارند، می توانند این کارها را انجام بدهند. از این نظر مشکلی نیست."

ابرا تاکنون 19 گل در رقابت های لوشامپیونه به ثمر رسانده و در حال حاضر در صدر جدول لیگ فرانسه قرار دارد.

اما فهید معتقد است نباید با او متفاوت از سایر ستاره های این لیگ رفتار شود.

" دائما صحبت از زلاتان یا لوکاس موراست...آنها هم دو پا و دو دست دارند؛ مانند بقیه. البته آنها توانایی های بیشتری دارند اما ما اهمیتی نمی دهیم که مقابل زلاتان بازی می کنیم یا یک بازیکن از دسته پایین تر.

صحبت کردن دائمی از پاریس سن ژرمن خسته کننده شده است."


طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 433 تاريخ : جمعه 25 اسفند 1391 ساعت: 0:39

ماریو بالوتلی،مهاجم سابق 22 ساله منچستر سیتی با قراردادی 4.5 ساله به ارزش 20 ملیون یورو سرانجام راهی میلان باشگاه محبوب خود شد.

این انتقال در حالی انجام شد که به نظر می رسد سران روسونری به فکر بازگرداندن کاکا به میلان نیز هستند هر چند که تنها یک روز دیگر تا پایان مهلت نقل و انتقالات زمستانی باقی مانده.


زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی باشگاه پاریس سن ژرمن پس از شنیدن این انتقال در مصاحبه با اسکای اسپورت ایتالیا چنین گفت "من و تیاگو سیلوا از اینکه همه چیز برای میلان خوب پیش برود  خوشحال می شویم. برای میلان و بالوتلی بسیار خوشحالم و تنها در این باره می توانم به نکات مثبت انتقال و باشگاه میلان بگویم،آنها باشگاه بزرگی هستند"

طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 410 تاريخ : جمعه 25 اسفند 1391 ساعت: 0:37


 

باشگاه منچستریونایتد قصد دارد زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی پاریس سن ژرمن را به خدمت بگیرند؛ البته آنها برای رسیدن به این هدف باید با یوونتوس رقابت کنند.

به گزارش نشریه اکسپرس، زلاتان چندان از زندگی در فرانسه راضی نیست و به همین دلیل قصد دارد در تابستان آینده راهی یک لیگ دیگر شود.
گفته می شود نمایندگان باشگاه منچستریونایتد تماس هایی با مدیربرنامه های زلاتان داشته اند و با او در مورد شرایط به خدمت گرفتن این بازیکن صحبت کرده اند.
این در حالی است که یوونتوس، باشگاهی که زلاتان بین سال های 2004 تا 2006 در آن بازی کرد، هم به شدت به دنبال به خدمت گرفتن اوست و گفته می شود احتمال زیادی وجود دارد که این بازیکن به تورین برگردد.
البته فرگوسن هم اکنون هم مهاجمان بسیار خوبی مانند فن پرسی و رونی را در ترکیب تیمش دارد که رقابت فشرده ای برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی دارند.
نیمکت نشینی رونی در دیدار مقابل رئال مادرید، شایعات زیادی در مورد جدایی او از این باشگاه به وجود آورد و از پاریس سن ژرمن به عنوان یکی از مقصدهای احتمالی او نام برده می شود. به ویژه اگر زلاتان بخواهد این باشگاه را ترک کند، رونی می تواند گزینه مناسبی برای جانشینی او باشد.
زلاتان که در طول دوران حرفه ای اش در 7 کشور مختلف بازی کرد، در تابستان گذشته از میلان به پی اس جی پیوست.

طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 435 تاريخ : 25 اسفند 1391 ساعت: 0:28

دیشب 2 دیدار پایانی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگذار شد که در یکی از انها تیم جوان ارسنال توانست در ورزشگاه الیانس ارنا تیم قدرتمند بارن مونیخ را باحساب 2-0 شکست دهد اما به خاطر شکست 3-1 بازی رف ازصعود به مرحله یک چهارم باز بماند. دردیگر دیدار این مرحله تیم مالاگا اسپانیا توانست در ورزشگاه خود و باابتکا به تماشاگران خود تیم پرتو پرتغال را 2-0 شکست دهد ودر مجموع به مرحله بعد راهیابی کند. در دور یک چهارم نهایی 8 تیم رئال مادرید-درتموند-گالاتاسرای-پاریسن ژرمن-بارسلونا-یوونتوس-بایرن مونیخ و مالاگا حضور ذارند که فردا قرعه کشی میشود.

طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 306 تاريخ : جمعه 25 اسفند 1391 ساعت: 0:09

زلاتان ابراهیموویچ بعد از بازی با نانسی در لیگ لوشامپیونه  که بار برتری 2-1 بر به نفع تیم پاریسی بود از        هواداران انتقاد کرد وگفت ما در این بازی گل اول را دریافت کردیم  و هواداران ما را هو کردند اما این کار درستی نیست من در تیم های بزرگی بازی کردم و بازی با هر تیمی سخت است ونباید بعد از گل خوردن تیم را هو کنند

طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 494 تاريخ : چهارشنبه 23 اسفند 1391 ساعت: 23:38

طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 281 تاريخ : چهارشنبه 23 اسفند 1391 ساعت: 23:36

زلاتان درباره ی حضور بکام در تیم پاریس سن ژرمن گفت که بکام بازیکن بزرگی است وحضور او در تیم به کمک ما خواهد امد

طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 305 تاريخ : چهارشنبه 23 اسفند 1391 ساعت: 23:39

زلاتان در بازی رفت از دور یک هشتم در بازی با تیم والنسیا بی مورد اخراج شد وبازی برگشت را از دست داد البته تیم پاریس سن ژرمن در مجموع رفت و برگشت مقابل والنسیا پیروز شد و به مرحله یک چهارم راه پیدا کرد

طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 358 تاريخ : چهارشنبه 23 اسفند 1391 ساعت: 23:39

                             زلاتان ابراهیموویچ درمصاحبه ای اعلام کرد که همیشه از محمد علی کلی به عنوان بزرگترین الگوی ورزشی ام یاد کرده ام و بعد از او بزرگترین ورزشکار جهان من هستم
 

طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 353 تاريخ : چهارشنبه 23 اسفند 1391 ساعت: 23:39

             
    زلاتان ابراهیموویچ (به بوسنیایی: Zlatan Ibrahimović)‏ (متولد ۳ اکتبر ۱۹۸۱ در شهر مالمو در سوئد)، فوتبالیستی سوئدی است که در پست فوروارد بازی می کند

طرفداران زلاتان ابراهیموویچ...
ما را در سایت طرفداران زلاتان ابراهیموویچ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمود only-zelatan بازدید : 558 تاريخ : چهارشنبه 23 اسفند 1391 ساعت: 23:39

نظر سنجی

اوج درخشش زلاتان در کدام تیم بوده است ؟